Кейс №2. Устаткування для автомийки самообслуговування


Illustration

Сфера: Інтернет магазин. Устаткування для автомийки самообслуговування
ІІнструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, ремаркетинг.
Період співпраці: Серпень 2021р. - Листопад 2022 р. 
Бюджет за весь період: 3 115 USD

Вихідні дані

- РК створювалася з нуля. Було створено та налаштовано рекламний кабінет та Google Analytics.
- Оскільки клієнт займається реалізацією, монтажем та пусконалагодженням сучасного обладнання для автомийок, основний акцент в рекламі робили на продаж автомийок самообслуговування.
- Для ефективного просування обрали такий вид контекстної реклами, як пошукова реклама Google. Структура акаунта складалася з 2 кампаній, 10 груп, 80 ключових слів, мінус-слів та з 10 адаптивних пошукових оголошень. 

Що було зроблено

Пошукова мережа

● Розширено семантику для автомийки самообслуговування, додані низькочастотні запити;
● Підібрано загальний список мінус-слів, який використовувався на рівні облікового запису, а мінусація на рівні груп оголошень;
● У тексті оголошення були зроблені акценти на УТП для потенційних клієнтів. Додані адаптивні пошукові оголошення з динамічною вставкою на групу;
● Для розміщення оголошення були додані такі розширення: додаткові посилання, загальні уточнення, структуровані описи, ціни, адреса;
● Проводився А/Б тест оголошень і робота над СTR. 

Результати, які отримали за весь період роботи контекстної реклами


● Бюджет за весь період: 3 115 USD● Кліки: 23 695● Всього конверсій: 1 527З них:- 1 496 взаємодій з контактною інформацією;- 21 успішна транзакція виконана на сайті на загальну суму 109 808,23 USD;● Ціна за конверсію: 2,04 USD;● Ціна за клік: 0,13 USD.;

Наші результати 

За звітний період, користувачі, які прийшли з контекстної реклами та ініціювали принаймні один сеанс у рамках діапазону дат, склали 50,38% від загальної кількості всіх відвідувачів сайту та здійснили 18,95% всіх конверсійних дій на сайті. Якщо порівнювати ефективність в розрізі конверсійних дій, а саме електронної комерції, то тут ми можемо побачити, що 40,38% транзакцій були здійснені завдяки контекстній рекламі Google Ads.

Асоційовані конверсії

Також контекстна реклама брала участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. Було отримано асоційованих конверсій - 2 694 (кількість конверсій, для яких цей канал відображався на шляху до конверсії, але не був її кінцевою взаємодією) та було здійснено допоміжних транзакцій на суму 66 586,80 USD.

Асоційовані конверсії – відвідування, які призводять до конверсії через ланцюжок послідовностей за участю певного каналу, джерела. Іншими словами, їх часто називають прихованими, тому що їх не видно в записі AdWords. При цьому користувач може потрапляти на сайт з кількох різних джерел, взаємодіючи з сайтом до того, як трапляється конверсія. Якщо говорити простими словами, то це конверсії, які брали участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. У звіті асоційовані конверсії показується кількість продажів і конверсій, які ініціював, яким сприяв і до яких призвів кожен канал, а також цінність цих конверсій і сума продажів.

Illustration

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.