Thank you!
We will contact you shortly.
Кейс №2. Устаткування для автомийки самообслуговування
Сфера: Інтернет магазин. Устаткування для автомийки самообслуговування
ІІнструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, ремаркетинг.
Період співпраці: Серпень 2021р. - Листопад 2022 р.
Бюджет за весь період: 3 115 USD
Що було зроблено
Пошукова мережа
● Розширено семантику для автомийки самообслуговування, додані низькочастотні запити;
● Підібрано загальний список мінус-слів, який використовувався на рівні облікового запису, а мінусація на рівні груп оголошень;
● У тексті оголошення були зроблені акценти на УТП для потенційних клієнтів. Додані адаптивні пошукові оголошення з динамічною вставкою на групу;
● Для розміщення оголошення були додані такі розширення: додаткові посилання, загальні уточнення, структуровані описи, ціни, адреса;
● Проводився А/Б тест оголошень і робота над СTR.
Результати, які отримали за весь період роботи контекстної реклами
● Бюджет за весь період: 3 115 USD● Кліки: 23 695● Всього конверсій: 1 527З них:- 1 496 взаємодій з контактною інформацією;- 21 успішна транзакція виконана на сайті на загальну суму 109 808,23 USD;● Ціна за конверсію: 2,04 USD;● Ціна за клік: 0,13 USD.;
Наші результати
За звітний період, користувачі, які прийшли з контекстної реклами та ініціювали принаймні один сеанс у рамках діапазону дат, склали 50,38% від загальної кількості всіх відвідувачів сайту та здійснили 18,95% всіх конверсійних дій на сайті. Якщо порівнювати ефективність в розрізі конверсійних дій, а саме електронної комерції, то тут ми можемо побачити, що 40,38% транзакцій були здійснені завдяки контекстній рекламі Google Ads.
Асоційовані конверсії
Також контекстна реклама брала участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. Було отримано асоційованих конверсій - 2 694 (кількість конверсій, для яких цей канал відображався на шляху до конверсії, але не був її кінцевою взаємодією) та було здійснено допоміжних транзакцій на суму 66 586,80 USD.
Замовити просування