Налаштуємо так, щоб жоден клієнт не пропустив ваше оголошення

Google ADS

Налаштування, оптимізація, супровід.

Якщо не знаєте, яка послуга і тариф підійдуть для Вашого бізнесу, замовте ЕКСПРЕС-КОНСУЛЬТАЦІЮ👇👇

Менеджер зв'яжеться з Вами протягом 24 годин

Дякуємо! Ваша заявка прийнята.

Ми зв'яжемось з Вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

*Або телефонуйте за номером: +380500878550

Контекстна реклама Google Ads: її види, переваги, завдання й роль в розвитку бізнесу

Користувачі пошукових систем щодня здійснюють десятки мільйонів запитів для пошуку різних товарів, послуг, компаній. А рекламодавець допомагає компаніям просувати свої товари та послуги.
Контекстна реклама Google AdWords – потужний інструмент для просування товарів та послуг в Інтернеті. Її переваги полягають у швидкому результаті, гнучкості та високій ефективності.
Контекстна реклама має різні форми подачі інформації в залежності від вибору оголошення (текстові, графічні, відео), які показуються користувачам відповідно до їх пошукових запитів, інтересів або їх поведінки в Інтернеті. Контекстна реклама показується у пошукових системах, на різних сайтах, у мобільних застосунках та на інших ресурсах.



Не забувайте, що контекстна реклама сама по собі не збільшує продажі. За це відповідає ваш сайт (актуальність асортименту, якісний контент, ціни) та Ви/ Ваш менеджер, як продавець. Ви готові отримати нових клієнтів? Тоді настав час замовити контекстну рекламу!


ПЕРЕВАГИ контекстної реклами в Google Ads

Цільова аудиторія

Великий функціонал рекламних систем надає безліч інструментів, що дозволяють звернутися до користувачів, які зацікавлені у Ваших товарах чи послугах. 

Швидкий запуск та результати у перші дні після запуску контекстної реклами

Контекстна реклама починає працювати вже з моменту її запуску і Ви одразу бачите віддачу у вигляді дзвінків та продажів. Контекстна реклама дозволяє швидко вносити зміни і бачити їх результат після змін в короткі терміни.

Видача у ТОП-3

За короткий час після запуску реклами оголошення будуть у ТОП видачі пошукової системи.

Оплата за результат

Ви платите не за перегляд, а за клік потенційного клієнта.

ЕТАПИ РОБОТИ

Індивідуальне налаштування контекстної реклами для максимального ефекту: ми проводимо попередній аудит Вашого сайту, щоб оцінити перспективи та виявити потреби. Аудит демонструє потенціал контекстної реклами (обсяг запитів на продукт/послуги, які представлені на вашому сайті).

1

Спільний дзвінок

Плануємо спільний дзвінок, ціль якого отримати основну інформацію про Ваш продукт/послугу.

2

Заповнення опитувальника (бриф)

Після дзвінка Ви заповнюєте опитувальник, щоб ми краще розуміли потреби потенційних клієнтів у Вашому продукті.

3

Обговорення деталей та оплата

Затверджуються інформація та деталі запуску (ключові слова та мінус-слова, ціни за клік, рекламні бюджети, регіони), надаються необхідні доступи.

4

Налаштування GA, GTM, GAds

Налаштування аналітики для відстежування цільових дій користувачів на сайті та конверсій.

5

Запуск кампаній, аналітика та оптимізація

Розробка структури акаунту, збір семантичного ядра та мінус-слів, написання та тестування текстів оголошень, аналіз даних та масштабування успішних результатів.

6

Звіти та рекомендації

Щотижня ми проводимо спільний дзвінок, аналізуємо отриманий результат та допрацьовуємо модель роботи рекламних кампаній.

ЗАВДАННЯ, які вирішує контекстна реклама

Вам потрібна контекстна реклама, якщо:

● Ви хочете знайти перших клієнтів та збільшити клієнтську базу до необхідного рівня.
● Вам потрібно розповісти аудиторії про новинки та акції.
● Вам потрібно підвищити впізнаваність бренду.
● Ви хочете швидко залучити нових покупців.
● Збільшити обсяг вхідних звернень з сайту за товарами чи послугами.


Гнучкий інструментарій контекстної реклами допомагає вирішити будь-які маркетингові завдання від встановлення додатка до відвідування офлайн магазинів.

ПОСЛУГИ з налаштування та супроводу контекстної реклами Google Ads

Ціна налаштування контекстної реклами в Google Ads та її подальшого супроводу формується, виходячи з обсягів роботи та прораховується для кожного проєкту індивідуально.

  • Illustration

    Налаштування контекстної реклами в Google Ads (текстові оголошення)

    Пошукова реклама – показ реклами в пошуковій видачі за конкретними ключовими запитами. На відміну від інших способів просування, залучається тільки цільовий органічний трафік, тобто користувачі, які хочуть побачити інформацію по конкретному пошуковому запиту. Пошукова реклама - найшвидший і найефективніший спосіб потрапити в ТОП-3 пошукової системи Google. 

  • Illustration

    Налаштування торгової реклами в Google Merchant Center (Shopping Ads)

    Рекламна кампанія, яка показує користувачам інформацію про товар ще до кліка на оголошення. Самі оголошення містять фотографію товару, його назву, ціну та назву магазину. Оплата знімається лише за клік на оголошення.

  • Illustration

    Налаштування контекстно-медійної мережі (банерної реклами)

    Контекстно-медійна мережа Google – один із найпопулярніших інструментів просування. Основні переваги такої реклами - це наявність поведінкового таргетингу, зручна сегментація цільової аудиторії (ЦА), широке охоплення та невисока ціна за клік. Налаштування такої реклами забезпечує приріст трафіку на сайт та збільшення продажів.

  • Illustration

    Аудит контекстної реклами

    Мета аудиту рекламної кампанії показати Вам, що добре працює у Вашому акаунті, а де є можливості для поліпшення. Після проведеного аудиту ми можемо допомогти Вам скласти стратегію просування з урахуванням речей, які ефективно працювали в Вашому акаунті та тих, які варто допрацювати.

  • Illustration

    Налаштування Google Performance Max

    Google Performance Max — це новий вид рекламних кампаній для товарів від Google, заснований на штучному інтелекті. Google Performance Max дозволяє використовувати майданчики для показу оголошень від класичного пошуку, КММ, YouTube до Google Maps, Discover та Gmail.

ВАРТІСТЬ налаштування контекстної реклами

БАЗОВИЙ

Для лендінгів та сайтів-візиток

Від 10 800 грн/міс

● Налаштування, аналіз та супровід пошукової реклами;

● Налаштування цілей в Google Ads;

● Налаштування аналітики;

● 2 години консультації з фахівцем в Google Meet;

● Щомісячна звітність.

МАКСИМАЛЬНИЙ

Для інтернет-магазинів/маркетплейсів

Від 24 600 грн/міс

● Повний аналіз ринку та продукту/послуг;

● Налаштування, тестування, аналіз та супровід усіх можливих видів реклами в Google (пошукова реклама, банерна, Google Shopping, Performance Max, тощо);

● 8 годин консультацій з фахівцем в Google Meet;

● Налаштування Google Analitycs 4;

● Щотижнева звітність.

ОПТИМАЛЬНИЙ

Для невеликих інтернет-магазинів

Від 16 900 грн/міс

● Налаштування, аналіз та супровід пошукової реклами;

● Товарна реклама Google Shopping (реклама до 3000 товарів);

● 4 години консультацій з фахівцем в Google Meet;

● Звітність 2 рази на місяць;

● Налаштування Google Analitycs 4.

КЕЙСИ

Heading photo

Продаж устаткування для автомийки самообслуговування


Результати, які отримали за весь період:

● Бюджет за весь період: 3 115 USD● Кліки: 23 695● Всього конверсій: 1 527З них:- 1 496 взаємодій з контактною інформацією- 21 успішна транзакція виконана на сайті на загальну суму 109 808,23 USD● Ціна за конверсію: 2,04 USD● Ціна за клік: 0,13 USD

Heading photo

Догляд за волоссям


Результати, які отримали за 9 днів роботи за допомогою торгової кампанії Google Shopping:

● Бюджет: 46,66 USD● Кліки: 1 389● Всього конверсій: 53З них:- 45 взаємодій з контактною інформацією- 8 успішних замовлень через кошик на суму 5 004,84 USD● Ціна за конверсію: 0,87 USD● Ціна за клік: 0,03 USD

Heading photo

Продаж металопрокату


Результати, які отримали за увесь період:

● Бюджет за весь період: 8 688 USD● Кліки: 20 856● Всього конверсій: 3 703З них:- 3 623 взаємодій з контактною інформацією- 73 клієнти залишили заявки на сайті, щоб їм перетелефонували- 3 клієнти написали листа- 4 клієнти здійснили транзакції на сайті на суму 9 396,97 USD● Ціна за конверсію: 2,35 USD

Heading photo

3D-принтери


Результати, які отримали за увесь період:

● Бюджет використаний за 33 дні: 133 USD● Кліки: 2 790● Ціна за клік: 0,05 USD● Ціна за конверсію: 0,74 USD● Сума продажів: 53 355 USDROMI - 3455%

ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

  • Кому потрібна контекстна реклама?

    Контекстна реклама підходить майже кожній ніші. Вона ґрунтується на інтересах користувачів, тобто Ваша аудиторія вже зацікавлена в покупці й готова до неї.

  • Як скоро буде запущена реклама на мої товари/послуги?

    Ми починаємо роботу одразу після заповнення брифу та отримання необхідних доступів. Для налаштування реклами знадобиться від 5 робочих днів.Термін запуску залежить від складності та обсягу робіт (наявність рекламного кабінету, кількість креативів, запитів, налаштування Google Tag Manager та Google Analytics).

  • Від чого залежить вартість запуску контекстної реклами?

    - від тематики проєкту;- кількості посилань;- обсягу рекламних кампаній (кількість сторінок чи категорій, що просуваються);- кількості видів контекстної реклами, що налаштовується (пошукова реклама, реклама у КММ Google, Google Shopping тощо);- часових витрат на супровід.

  • Коли чекати на перші результати від Google Ads?

    Перші результати Ви зможете отримати уже в перші дні роботи контекстної реклами.

  • На скільки днів вистачить рекламного бюджету?

    Тут усе залежить, яку мету Ви переслідуєте. Якщо у Вас рекламний бюджет 50$ і для Вас важливо, щоб цього бюджету вистачило на 2 місяці й було "море" замовлень, то це так не працює) Тут потрібно розуміти, що якщо Ви хочете отримувати клієнтів - потрібно інвестувати в рекламу. Припустимо: Ви хочете отримувати в місяць 100 клієнтів, а ціна за одного успішного клієнта 20 $. Тепер вираховуємо рекламний бюджет на місяць 100*20 $ = 2 000 $ - це Ваш місячний бюджет на рекламу.  

Отримайте комерційну пропозицію, розроблену спеціально для Вашого бізнесу

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.