Дякуємо! Ваша заявка прийнята.
Ми зв'яжемось з Вами найближчим часом
Google ADS
Налаштування, оптимізація, супровід.
Якщо не знаєте, яка послуга і тариф підійдуть для Вашого бізнесу, замовте ЕКСПРЕС-КОНСУЛЬТАЦІЮ👇👇
Менеджер зв'яжеться з Вами протягом 24 годин
*Або телефонуйте за номером: +380500878550
Користувачі пошукових систем щодня здійснюють десятки мільйонів запитів для пошуку різних товарів, послуг, компаній. А рекламодавець допомагає компаніям просувати свої товари та послуги.
Контекстна реклама Google AdWords – потужний інструмент для просування товарів та послуг в Інтернеті. Її переваги полягають у швидкому результаті, гнучкості та високій ефективності.
Контекстна реклама має різні форми подачі інформації в залежності від вибору оголошення (текстові, графічні, відео), які показуються користувачам відповідно до їх пошукових запитів, інтересів або їх поведінки в Інтернеті. Контекстна реклама показується у пошукових системах, на різних сайтах, у мобільних застосунках та на інших ресурсах.
Не забувайте, що контекстна реклама сама по собі не збільшує продажі. За це відповідає ваш сайт (актуальність асортименту, якісний контент, ціни) та Ви/ Ваш менеджер, як продавець. Ви готові отримати нових клієнтів? Тоді настав час замовити контекстну рекламу!
ПЕРЕВАГИ контекстної реклами в Google Ads
Цільова аудиторія
Великий функціонал рекламних систем надає безліч інструментів, що дозволяють звернутися до користувачів, які зацікавлені у Ваших товарах чи послугах.
Контекстна реклама починає працювати вже з моменту її запуску і Ви одразу бачите віддачу у вигляді дзвінків та продажів. Контекстна реклама дозволяє швидко вносити зміни і бачити їх результат після змін в короткі терміни.
Видача у ТОП-3
За короткий час після запуску реклами оголошення будуть у ТОП видачі пошукової системи.
Оплата за результат
Ви платите не за перегляд, а за клік потенційного клієнта.
ЕТАПИ РОБОТИ
Індивідуальне налаштування контекстної реклами для максимального ефекту: ми проводимо попередній аудит Вашого сайту, щоб оцінити перспективи та виявити потреби. Аудит демонструє потенціал контекстної реклами (обсяг запитів на продукт/послуги, які представлені на вашому сайті).
Спільний дзвінок
Плануємо спільний дзвінок, ціль якого отримати основну інформацію про Ваш продукт/послугу.
Заповнення опитувальника (бриф)
Після дзвінка Ви заповнюєте опитувальник, щоб ми краще розуміли потреби потенційних клієнтів у Вашому продукті.
Обговорення деталей та оплата
Затверджуються інформація та деталі запуску (ключові слова та мінус-слова, ціни за клік, рекламні бюджети, регіони), надаються необхідні доступи.
Налаштування GA, GTM, GAds
Налаштування аналітики для відстежування цільових дій користувачів на сайті та конверсій.
Запуск кампаній, аналітика та оптимізація
Розробка структури акаунту, збір семантичного ядра та мінус-слів, написання та тестування текстів оголошень, аналіз даних та масштабування успішних результатів.
Звіти та рекомендації
Щотижня ми проводимо спільний дзвінок, аналізуємо отриманий результат та допрацьовуємо модель роботи рекламних кампаній.
ЗАВДАННЯ, які вирішує контекстна реклама
Вам потрібна контекстна реклама, якщо:
● Ви хочете знайти перших клієнтів та збільшити клієнтську базу до необхідного рівня.
● Вам потрібно розповісти аудиторії про новинки та акції.
● Вам потрібно підвищити впізнаваність бренду.
● Ви хочете швидко залучити нових покупців.
● Збільшити обсяг вхідних звернень з сайту за товарами чи послугами.
Гнучкий інструментарій контекстної реклами допомагає вирішити будь-які маркетингові завдання від встановлення додатка до відвідування офлайн магазинів.
Ціна налаштування контекстної реклами в Google Ads та її подальшого супроводу формується, виходячи з обсягів роботи та прораховується для кожного проєкту індивідуально.
Налаштування контекстної реклами в Google Ads (текстові оголошення)
Пошукова реклама – показ реклами в пошуковій видачі за конкретними ключовими запитами. На відміну від інших способів просування, залучається тільки цільовий органічний трафік, тобто користувачі, які хочуть побачити інформацію по конкретному пошуковому запиту. Пошукова реклама - найшвидший і найефективніший спосіб потрапити в ТОП-3 пошукової системи Google.
Налаштування контекстно-медійної мережі (банерної реклами)
Контекстно-медійна мережа Google – один із найпопулярніших інструментів просування. Основні переваги такої реклами - це наявність поведінкового таргетингу, зручна сегментація цільової аудиторії (ЦА), широке охоплення та невисока ціна за клік. Налаштування такої реклами забезпечує приріст трафіку на сайт та збільшення продажів.
Аудит контекстної реклами
Мета аудиту рекламної кампанії показати Вам, що добре працює у Вашому акаунті, а де є можливості для поліпшення. Після проведеного аудиту ми можемо допомогти Вам скласти стратегію просування з урахуванням речей, які ефективно працювали в Вашому акаунті та тих, які варто допрацювати.
Налаштування Google Performance Max
Google Performance Max — це новий вид рекламних кампаній для товарів від Google, заснований на штучному інтелекті. Google Performance Max дозволяє використовувати майданчики для показу оголошень від класичного пошуку, КММ, YouTube до Google Maps, Discover та Gmail.
ВАРТІСТЬ налаштування контекстної реклами
Для інтернет-магазинів/маркетплейсів
Від 24 600 грн/міс
● Повний аналіз ринку та продукту/послуг;
● Налаштування, тестування, аналіз та супровід усіх можливих видів реклами в Google (пошукова реклама, банерна, Google Shopping, Performance Max, тощо);
● 8 годин консультацій з фахівцем в Google Meet;
● Налаштування Google Analitycs 4;
● Щотижнева звітність.
КЕЙСИ
Продаж устаткування для автомийки самообслуговування
Результати, які отримали за весь період:
● Бюджет за весь період: 3 115 USD● Кліки: 23 695● Всього конверсій: 1 527З них:- 1 496 взаємодій з контактною інформацією- 21 успішна транзакція виконана на сайті на загальну суму 109 808,23 USD● Ціна за конверсію: 2,04 USD● Ціна за клік: 0,13 USD
Догляд за волоссям
Результати, які отримали за 9 днів роботи за допомогою торгової кампанії Google Shopping:
● Бюджет: 46,66 USD● Кліки: 1 389● Всього конверсій: 53З них:- 45 взаємодій з контактною інформацією- 8 успішних замовлень через кошик на суму 5 004,84 USD● Ціна за конверсію: 0,87 USD● Ціна за клік: 0,03 USD
Продаж металопрокату
Результати, які отримали за увесь період:
● Бюджет за весь період: 8 688 USD● Кліки: 20 856● Всього конверсій: 3 703З них:- 3 623 взаємодій з контактною інформацією- 73 клієнти залишили заявки на сайті, щоб їм перетелефонували- 3 клієнти написали листа- 4 клієнти здійснили транзакції на сайті на суму 9 396,97 USD● Ціна за конверсію: 2,35 USD
ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
Кому потрібна контекстна реклама?
Як скоро буде запущена реклама на мої товари/послуги?
Від чого залежить вартість запуску контекстної реклами?
Коли чекати на перші результати від Google Ads?
На скільки днів вистачить рекламного бюджету?
Отримайте комерційну пропозицію, розроблену спеціально для Вашого бізнесу
Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії