Кейс №3. Фен-стайлер DYSON


Illustration

Сфера: Інтернет магазин. 
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, Google Shopping.
Період співпраці: Листопад 2022р. - Грудень 2022 р. 
Витрати за 9 днів: 46,44 USD

Що було зроблено

● РК створювалася з нуля. Було створено та налаштовано рекламний кабінет, налаштовано та увімкнуто Google Analytics та Google Merchant Center.  ● Підготували сайт з клієнтом, а саме: оформили сторінку оплати та доставки, розробили сторінку про умови повернення товару, додали характеристики до товарів, допрацювали сторінку з контактами, під'єднали онлайн-оплату.● Основна мета: збільшення продажів за допомогою торгової кампанії Google Shopping.

Приклад товарних оголошень

Illustration

Результати, які отримали за 9 днів роботи за допомогою торгової кампанії Google Shopping


● Бюджет: 46,66 USD● Кліки: 1 389● Всього конверсій: 53З них:- 45 взаємодій з контактною інформацією;- 8 успішних замовлень через кошик на суму 5 004,84 USD.● Ціна за конверсію: 0,87 USD● Ціна за клік: 0,03 USD

Наші результати 

За звітний період, користувачі, які прийшли з контекстної реклами та ініціювали принаймні один сеанс у рамках діапазону дат, склали 55,19% від загальної кількості всіх відвідувачів сайту та здійснили 75,71% всіх конверсійних дій на сайті. Якщо порівнювати ефективність в розрізі конверсійних дій, а саме електронної комерції, то тут ми можемо побачити, що 72,73% транзакцій були здійснені завдяки контекстній рекламі Google Ads.

Асоційовані конверсії

Також контекстна реклама брала участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. Було отримано асоційованих конверсії 18 (Кількість конверсій, для яких цей канал відображався на шляху до конверсії, але не був її кінцевою взаємодією.) та було здійснено допоміжних транзакції на суму 1 303,26 USD

Асоційовані конверсії – відвідування, які призводять до конверсії через ланцюжок послідовностей за участю певного каналу, джерела. Іншими словами, їх часто називають прихованими, тому що їх не видно в записі AdWords. При цьому користувач може потрапляти на сайт з кількох різних джерел, взаємодіючи з сайтом до того, як трапляється конверсія. Якщо говорити простими словами, то це конверсії, які брали участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. У звіті “Асоційовані конверсії” показуються кількість продажів і конверсій, які ініціював, яким сприяв і до яких призвів кожен канал, а також цінність цих конверсій і сума продажів.

Illustration

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.