Thank you!
We will contact you shortly.
Кейс №3. Фен-стайлер DYSON
Сфера: Інтернет магазин.
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, Google Shopping.
Період співпраці: Листопад 2022р. - Грудень 2022 р.
Витрати за 9 днів: 46,44 USD
Результати, які отримали за 9 днів роботи за допомогою торгової кампанії Google Shopping
● Бюджет: 46,66 USD● Кліки: 1 389● Всього конверсій: 53З них:- 45 взаємодій з контактною інформацією;- 8 успішних замовлень через кошик на суму 5 004,84 USD.● Ціна за конверсію: 0,87 USD● Ціна за клік: 0,03 USD
Наші результати
За звітний період, користувачі, які прийшли з контекстної реклами та ініціювали принаймні один сеанс у рамках діапазону дат, склали 55,19% від загальної кількості всіх відвідувачів сайту та здійснили 75,71% всіх конверсійних дій на сайті. Якщо порівнювати ефективність в розрізі конверсійних дій, а саме електронної комерції, то тут ми можемо побачити, що 72,73% транзакцій були здійснені завдяки контекстній рекламі Google Ads.
Асоційовані конверсії
Також контекстна реклама брала участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. Було отримано асоційованих конверсії 18 (Кількість конверсій, для яких цей канал відображався на шляху до конверсії, але не був її кінцевою взаємодією.) та було здійснено допоміжних транзакції на суму 1 303,26 USD
Замовити просування