Thank you!
We will contact you shortly.
Таргетована реклама у соціальних мережах – ефективний канал залучення трафіку та лідів. У таргетованій рекламі використовуються різні параметри націлення: місцезнаходження, вік, стать, мова, сімейний стан, захоплення тощо.
Такі широкі налаштування реклами дають змогу скоротити до мінімуму показ реклами людям, яким це не цікаво і отримувати максимальний результат за мінімальні гроші.
Таргетована реклама оптимізується постійно, виходячи з отриманих даних, що дає неймовірно високі результати за короткий термін.
ЦІЛІ на які спрямована таргетована реклама
Впізнаваність бренду
Реклама показується аудиторії, яка найшвидше за все, запам’ятає її.
Охоплення
Основна мета - показати оголошення максимальній кількості користувачів.
Підвищення трафіку
Вибираючи таку ціль ми вказуємо конкретне місце, куди люди переходитимуть з реклами (сайт, додаток, месенджер або номер телефону). Таким чином мотивуємо аудиторію відвідати Ваш сайт або завантажити додаток.
Конверсії
Оголошення показуватиметься користувачам, які найімовірніше виконають цільову дію після перегляду. До конверсії відносяться перегляди цільової сторінки, покупки, телефонні дзвінки, повідомлення тощо.
Генерація лідів
Реклама спрямована на пошук потенційних клієнтів, які з найбільшою ймовірністю залишать заявку, заповнивши моментальну форму.
Продаж за каталогом
Під «Продажами за каталогом» мається на увазі демонстрація товарів вашого інтернет-магазину в стрічці новин Facebook чи Instagram
ПЕРЕВАГИ таргетованої реклами
Можливість запустити рекламу, навіть не маючи сайту
За допомогою таргетованої реклами ми можемо рекламувати ваші товари чи послуги без сайту. Для цього достатньо лише мати бізнес сторінку у Facebook чи Instagram.
Швидкий запуск рекламних кампаній
Таргетовану рекламу можна запустити з готових публікацій у вашому профілі за допомогою промо-акцій.
Запуск на невеликі бюджети
Можна почати запускати рекламу, починаючи з бюджету 50$, але для успішної оптимізації та отримання результатів ми рекомендуємо інвестувати в рекламу від 350$. Цієї суми буде достатньо для отримання перших клієнтів.
Ефективне налаштування та широкі можливості націлення на аудиторію
Таргетована реклама оптимізується постійно, виходячи з отриманих даних, що дає неймовірно високі результати за короткий термін.
ЕТАПИ РОБОТИ та налаштування таргетованої реклами
Спільний дзвінок
Плануємо спільний дзвінок, ціль якого отримати основну інформацію про Ваш продукт/послугу.
Заповнення опитувальника (бриф)
Після дзвінка Ви заповнюєте опитувальник, щоб ми краще розуміли потреби клієнта у Вашому продукті.
Обговорення деталей та оплата
Затверджується інформація та деталі запуску, надаються необхідні доступи до сторінок.
Створення та налаштування аналітичних інструментів (Facebook Pixel)
Налаштування аналітики для відслідковування цільових дій користувачів на сайті.
Маркетинговий аналіз
Аналіз конкурентів, визначення цільової аудиторії (стать, вік, інтереси, географія). Визначення цілей рекламної кампанії,побудова гіпотез та розробка рекламної стратегії.
Створення креативів
Створення рекламних оголошень (банери, анімації, відео, тексти ).
Запуск кампаній, аналітика та оптимізація
Запускаємо перші тестові рекламні кампанії (до 5-7 робочих днів). Після чого збираємо первинні данні, визначаємо найефективніші типи реклами, креативи та аудиторії. Після чого оптимізуємо рекламні бюджети.
Звіти та рекомендації
Щотижня ми робимо спільний дзвінок, аналізуємо отриманий результат та допрацьовуємо модель роботи рекламних кампаній.
Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії