Кейс №1. Металопрокат


Illustration

Сфера: Продажа металопрокату (арматура; профільні труби; профільний лист; сітка кладкова; балка двутаврова; труби оцинкові, електрозварні, водогазопроводні тощо).
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, ремаркетинг.
Період співпраці: лютий 2021р. - листопад 2022 р. 
Бюджет за весь період: 8 688 USD

Вихідні дані

● РК створювалася з нуля. Було створено та налаштовано рекламний кабінет та Google Analytics● Оскільки у клієнта широкий асортимент товарів (арматура; профільні труби; профільний лист; сітка кладкова; балка двотаврова; труби оцінкові, електрозварні, водогазопровідні тощо), під кожен напрямок виділили окрему рекламну кампанію.● Структура акаунта складалася з 20 кампаній, 77 груп, 1340 ключових слів, мінус слів та більше ніж 100 оголошень. На початку роботи використовувалися звичайні текстові оголошення. Через деякий час перейшли на адаптивні пошукові оголошення та адаптивні медійні оголошення.

Що було зроблено

Пошукова мережа

● Розширено семантику по металопрокату, додані низькочастотні запити;● Підібрано загальний список мінус-слів, який використовувався на рівні облікового запису, а мінусація на рівні груп оголошень;● У тексті оголошення були зроблені акценти на УТП клієнта. Додані адаптивні пошукові оголошення з динамічною вставкою на групу;● Для розміщення оголошення були додані такі розширення: додаткові посилання, загальні уточнення, структуровані описи, ціни, адреса;● Проводився А/Б тест оголошень і робота над СTR. Тестувалися варіанти оголошень зі спеціальними символами, які показали, що не завжди спецсимволи сприяють підвищенню СTR оголошення. В даному прикладі оголошення без спецсимволів отримали СTR вище.

Ремаркетинг

● Були створені кампанії в ремаркетингу на всіх відвідувачів сайту;● Були створені адаптивні оголошення з акцентом на УТП клієнта, щоб показати користувачам, котрі вже були на сайті вигоду від покупки саме в цьому магазині.

Варіанти декількох оголошень

Illustration

Адаптивні пошукові оголошення

Illustration

Адаптивні медійні оголошення

Illustration

Адаптивні пошукові оголошення

Illustration

Адаптивні медійні оголошення

Результати, які отримали за увесь період


● Кліки: 20 856● Всього конверсій: 3 703З них:- 3 623 взаємодій з контактною інформацією;- 73 клієнти залишили заявки на сайті, щоб їм перетелефонували;- 3 клієнти написали листа;- 4 клієнти здійснили транзакції на сайті на суму 9 396,97 USD.● Ціна за конверсію: 2,35 USD.

Наші результати 

За звітний період, користувачі, які прийшли з контекстної реклами та ініціювали принаймні один сеанс у рамках діапазону дат, склали 24,33% від загальної кількості всіх відвідувачів сайту та здійснили 47,94% всіх конверсійних дій на сайті.

Асоційовані конверсії

Також контекстна реклама брала участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. Було отримано асоційованих конверсій 936 (Кількість конверсій, для яких цей канал відображався на шляху до конверсії, але не був її кінцевою взаємодією.) та було здійснено допоміжних транзакцій на суму 6 261,64 USD.

Асоційовані конверсії – відвідування, які призводять до конверсії через ланцюжок послідовностей за участю певного каналу, джерела. Іншими словами, їх часто називають прихованими, тому що їх не видно в записі AdWords. При цьому користувач може потрапляти на сайт з кількох різних джерел, взаємодіючи з сайтом до того, як трапляється конверсія. Якщо говорити простими словами, то це конверсії, які брали участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. У звіті асоційовані конверсії показується кількість продажів і конверсій, які ініціював, яким сприяв і до яких призвів кожен канал, а також цінність цих конверсій і сума продажів.

Illustration

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.