Кейс №4. 3D-принтери


Illustration

Сфера: Інтернет магазин. 
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, Google Shopping.
Період співпраці: Листопад 2022р. - Грудень 2022 р. 
Витрати за 33 дні: 133,00 USD

Що було зроблено

● РК створювалася з нуля. Було створено та налаштовано рекламний кабінет, налаштовано та підключено Google Analytics й Google Merchant Center.  ● Підготували сайт, а саме: оформили сторінку оплати та доставки, розробили сторінку про умови повернення товару, підключили онлайн-оплату.● Основна мета - залучення цільового трафіку та збільшення продажів товару.

Приклад товарних оголошень

Illustration

Результати, які отримали за 33 дні роботи за допомогою торгової кампанії Google Shopping


● Бюджет: 133 USD● Кліки: 2 790● Ціна за клік: 0,05 USD● Ціна за конверсію: 0,74 USD● Сума продажів 53 355 USD ROMI - 3455%
ROMI або Return on Marketing Investment — ​​показник окупності маркетингу.

Наші результати 

За звітний період, користувачі, які прийшли з контекстної реклами та ініціювали принаймні один сеанс у рамках діапазону дат, склали 30,74% від загальної кількості всіх відвідувачів сайту та здійснили 22,86% всіх конверсійних дій на сайті.

Асоційовані конверсії

Також контекстна реклама брала участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. Було отримано асоційованих конверсій 156 (кількість конверсій, для яких цей канал відображався на шляху до конверсії, але не був її кінцевою взаємодією) та було здійснено допоміжних транзакцій на суму 2 727,65 USD.

Асоційовані конверсії – відвідування, які призводять до конверсії через ланцюжок послідовностей за участю певного каналу, джерела. Іншими словами, їх часто називають прихованими, тому що їх не видно в записі AdWords. При цьому користувач може потрапляти на сайт з кількох різних джерел, взаємодіючи з сайтом до того, як трапляється конверсія. Якщо говорити простими словами, то це конверсії, які брали участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. У звіті асоційовані конверсії показується кількість продажів і конверсій, які ініціював, яким сприяв і до яких призвів кожен канал, а також цінність цих конверсій і сума продажів.

Illustration

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.