Thank you!
We will contact you shortly.
Кейс №4. 3D-принтери
Сфера: Інтернет магазин.
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, Google Shopping.
Період співпраці: Листопад 2022р. - Грудень 2022 р.
Витрати за 33 дні: 133,00 USD
Результати, які отримали за 33 дні роботи за допомогою торгової кампанії Google Shopping
● Бюджет: 133 USD● Кліки: 2 790● Ціна за клік: 0,05 USD● Ціна за конверсію: 0,74 USD● Сума продажів 53 355 USD ● ROMI - 3455%
ROMI або Return on Marketing Investment — показник окупності маркетингу.
Наші результати
За звітний період, користувачі, які прийшли з контекстної реклами та ініціювали принаймні один сеанс у рамках діапазону дат, склали 30,74% від загальної кількості всіх відвідувачів сайту та здійснили 22,86% всіх конверсійних дій на сайті.
Асоційовані конверсії
Також контекстна реклама брала участь у шляху групи каналів, які привели користувачів до цільової дії. Було отримано асоційованих конверсій 156 (кількість конверсій, для яких цей канал відображався на шляху до конверсії, але не був її кінцевою взаємодією) та було здійснено допоміжних транзакцій на суму 2 727,65 USD.
Замовити просування