Thank you!
We will contact you shortly.
Кейс №10. Завод з виробництва цегли
Сфера: Завод з виробництва цегли
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама Google Ads, KMM.
Період співпраці: З клієнтом працюємо 5 місяців
Витрати на рекламу за увесь період: 833 USD
Результати, що отримали з контекстної реклами за 5 місяців роботи
● Бюджет на рекламу: 833 USD● Кліки: 6 134● Досягнуті конверсії: 716● Ціна за клік: 0,14 USD● Ціна за конверсію: 1,16 USD● % конверсії: 11,7%
Щоб контекстна реклама для сайту працювала, необхідно попередньо провести маркетингове дослідження — вивчити цільову аудиторію, біль та бажання споживачів, прямих і непрямих конкурентів, загальну ситуацію на ринку у вибраному сегменті та багато іншого. Без такого маркетингового дослідження будь-які подальші дії можуть виявитися просто непередбачуваними і не дати бажаних результатів.Така висока ефективність рекламної кампанії досягається за умови розробки найбільш раціональної у конкретному випадку стратегії. Ми відштовхуємося від ситуації на ринку, поточного стану бізнесу, поставлених цілей, рекламного бюджету, термінів тощо.
Замовити просування