Кейс №10. Завод з виробництва цегли


Illustration

Сфера: Завод з виробництва цегли
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама Google Ads, KMM.
Період співпраці: З клієнтом працюємо 5 місяців
Витрати на рекламу за увесь період: 833 USD

Що було зроблено

Основна мета рекламних кампаній – отримати цільові звернення від потенційних клієнтів.
Для реалізації такої мети було виконано такі дії:● Створено та налаштовано рекламний кабінет, налаштовано та підключено Google Analytics.  ● Налаштовано пошукові та контекстно медійні кампанії (банерна);● Тестування кампаній, аналіз статистики та виявлення найбільш вигідних гіпотез, з погляду вартості конверсій, інструментів та рішень;● Зібрано ключові запити та пропрацьовано мінус-слова. Створили індивідуальні оголошення під кожну групу. Підібрали аудиторії та сайти-партнери для розміщення реклами;● Регулярне поповнення переліку мінус-слів та вилучення не ефективних сайтів-партнерів.

Результати, що отримали з контекстної реклами за 5 місяців роботи

● Бюджет на рекламу: 833 USD● Кліки: 6 134● Досягнуті конверсії: 716● Ціна за клік: 0,14 USD● Ціна за конверсію: 1,16 USD● % конверсії: 11,7%

Щоб контекстна реклама для сайту працювала, необхідно попередньо провести маркетингове дослідження — вивчити цільову аудиторію, біль та бажання споживачів, прямих і непрямих конкурентів, загальну ситуацію на ринку у вибраному сегменті та багато іншого. Без такого маркетингового дослідження будь-які подальші дії можуть виявитися просто непередбачуваними і не дати бажаних результатів.Така висока ефективність рекламної кампанії досягається за умови розробки найбільш раціональної у конкретному випадку стратегії. Ми відштовхуємося від ситуації на ринку, поточного стану бізнесу, поставлених цілей, рекламного бюджету, термінів тощо. 

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.