Кейс №5. Навчальний медичний центр


Illustration

Сфера: Навчальний медичний центр
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама Google Ads.
Період співпраці З клієнтом працюємо з 2020 року   
Витрати на рекламу за увесь період: 1 719 USD

Що було зроблено

● РК створювалася з нуля. Було створено та налаштовано рекламний кабінет, налаштовано та підключено Google Analytics.  ● Було зібрано ключові запити та пропрацьовано мінус-слова. Розробили унікальні оголошення під курси навчання фармацевта, під курси навчання медсестри та медбрата, під курси лікувального дитячого масажу й ЛФК при ДЦП.● Основна мета - залучення цільового трафіку та збільшення записів на навчання.

Результати, які отримали за весь період роботи

● Бюджет: 1 721 USD● Кліки: 16 687● Ціна за клік: 0,10 USD● Ціна за конверсію: 1,18 USD● Конверсія в цільову дію: 8,76%


Наші результати 

На скріншоті, що знаходиться нижче, ми можемо побачити результати за весь період роботи контекстної реклами. Мабуть, у Вас виникне питання: "А чому така не рівномірна інтенсивність по графіку?". Пояснюємо більш детально: з клієнтом ми почали співпрацювати під кінець третього кварталу 2020 року, на той час бюджет на контекстну рекламу в Google Ads становив близько 70$-80$ на місяць, ціна за конверсію 2,34$. За той час та на виділені кошти нам вдалося отримати 34 конверсії - це дзвінки, повідомлення, залишені заявки на "Передзвоніть". Для початку результати були досить непогані і для того, щоб ми могли оптимізувати й масштабувати рекламні кампанії нам потрібен був більший рекламний бюджет, але клієнт не хотів інвестувати в рекламу, а хотів отримувати більше дзвінків з тим самим бюджетом - 70$-80$ на місяць. 
Під кінець 2021 р. клієнт вирішив скористатися послугами іншого рекламного агенства з надією, що отримає кращий результат за той самий бюджет. В кінці першого кварталу 2022 р. клієнт відновив співпрацю з нами🤝 В решті решт, клієнт дослухався наших порад і ми змогли досягти бажаного результату: збільшилась кількість користувачів, що переходили на сайт, клієнт отримав більше звернень у вигляді дзвінків, повідомлень та записів на навчальні курси.

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.