Кейс №6. Дизельні генератори


Illustration

Сфера: Дизельні Генератори
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама Google Ads.
Період співпраці: З клієнтом працюємо з 2021 року   
Витрати на рекламу за увесь період: 570 USD

Що було зроблено

● РК створювалася з нуля. Було створено та налаштовано рекламний кабінет, налаштовано та підключено Google Analytics.  ● Було зібрано ключові запити та пропрацьовано мінус-слова. Згрупували слова по кВт та розробили унікальні оголошення під цільові запити. ● Основна мета - залучення цільового трафіку та збільшення продажів.

Результати, що отримали з однієї рекламної кампанії за 15 робочих місяців

● Бюджет на рекламу: 570 USD● Кліки: 1 546● Ціна за клік: 0,37 USD● Ціна за конверсію: 1,19 USD● Конверсія в цільову дію: 30,92%

Наші результати 

Щоб контекстна реклама для сайту працювала, необхідно попередньо провести маркетингове дослідження — вивчити цільову аудиторію, біль та бажання споживачів, прямих і непрямих конкурентів, загальну ситуацію на ринку у вибраному сегменті та багато іншого. Без такого маркетингового дослідження будь-які подальші дії можуть виявитися просто непередбачуваними і не дати бажаних результатів.На скріншоті, що знаходиться нижче, Ви можете побачити результати однієї кампанії, яка демонструє досить непоганий результат після проробленої роботи. Основні конверсії, які ми відслідковуємо - взаємодії з контактною інформацією, повідомлення та транзакції. Основна комунікація з клієнтами відбувалася через вхідний дзвінок. Висока ефективність рекламної кампанії досягається за умови розробки найбільш раціональної у конкретному випадку стратегії. Ми відштовхуємося від ситуації на ринку, поточного стану бізнесу, поставлених цілей, рекламного бюджету, термінів тощо. 

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.