Thank you!
We will contact you shortly.
Кейс №7. Пиломатеріали
Сфера: Пиломатеріали
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама Google Ads, KMM.
Період співпраці: З клієнтом працюємо 10 місяців
Витрати на рекламу за увесь період: 836 USD
Результати, що отримали з контекстної реклами за декілька місяців
● Бюджет на рекламу: 836 USD● Кліки: 8 805● Ціна за клік: 0,09 USD● Ціна за конверсію: 2,28 USD
Наші результати
Щоб контекстна реклама для сайту працювала, необхідно попередньо провести маркетингове дослідження — вивчити цільову аудиторію, біль та бажання споживачів, прямих і непрямих конкурентів, загальну ситуацію на ринку у вибраному сегменті та багато іншого. Без такого маркетингового дослідження будь-які подальші дії можуть виявитися просто непередбачуваними і не дати бажаних результатів.На скріншоті, що знаходиться нижче, Ви можете побачити результати декількох рекламних кампаній на різні посилання. Було запущено два типи РК - пошукова реклама та банерна (КММ). Кожна з них виконала свою мету. Якщо дивитися на показник "Досягнуті цілі", то тут найкращий результат показала пошукова реклама, показник по досягнутим цілям найвищий - 307 конверсій, а відсоток конверсії - 14,87%. Якщо говорити за банерну рекламу, то відсоток конверсії - 0,42%, але стратегія цих кампаній полягала трішки в іншому. Банерна реклама була необхідна для отримання дешевого трафіку та для підвищення лояльності до запропонованого бренду, сформувати попит на продукцію та збільшити кількість потенційних клієнтів. Якщо поглянути на статистику аукціону, то ми знаходимося на першому місці, частота показів - 64,68%.
Висока ефективність рекламної кампанії досягається за умови розробки найбільш раціональної у конкретному випадку стратегії. Ми відштовхуємося від ситуації на ринку, поточного стану бізнесу, поставлених цілей, рекламного бюджету, термінів тощо
Замовити просування