Кейс №7. Пиломатеріали


Illustration

Сфера: Пиломатеріали
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама Google Ads, KMM.
Період співпраці: З клієнтом працюємо 10 місяців
Витрати на рекламу за увесь період: 836 USD

Що було зроблено

Основна мета рекламних кампаній – отримати якнайшвидше цільові звернення від потенційних клієнтів.
Для реалізації такої мети було виконано такі дії:● Створено та налаштовано рекламний кабінет, налаштовано та підключено Google Analytics.  ● Налаштовано пошукові та контекстно медійні кампанії (банерна);● Тестування кампаній, аналіз статистики та виявлення найбільш вигідних, з погляду вартості конверсій, інструментів та рішень;● Зібрано ключові запити та пропрацьовано мінус-слова. Згрупували ключі (брус, дошка обрізна та не обрізна, кругляк, фанера). Створили індивідуальні оголошення під кожну групу. Підібрали аудиторії та сайти-партнери для розміщення реклами;● Регулярне поповнення переліку мінус-слів та вилучення неефективних сайтів-партнерів.

Результати, що отримали з контекстної реклами за декілька місяців

● Бюджет на рекламу: 836 USD● Кліки: 8 805● Ціна за клік: 0,09 USD● Ціна за конверсію: 2,28 USD

Наші результати 

Щоб контекстна реклама для сайту працювала, необхідно попередньо провести маркетингове дослідження — вивчити цільову аудиторію, біль та бажання споживачів, прямих і непрямих конкурентів, загальну ситуацію на ринку у вибраному сегменті та багато іншого. Без такого маркетингового дослідження будь-які подальші дії можуть виявитися просто непередбачуваними і не дати бажаних результатів.На скріншоті, що знаходиться нижче, Ви можете побачити результати декількох рекламних кампаній на різні посилання. Було запущено два типи РК - пошукова реклама та банерна (КММ). Кожна з них виконала свою мету. Якщо дивитися на показник "Досягнуті цілі", то тут найкращий результат показала пошукова реклама, показник по досягнутим цілям найвищий - 307 конверсій, а відсоток конверсії - 14,87%. Якщо говорити за банерну рекламу, то відсоток конверсії - 0,42%, але стратегія цих кампаній полягала трішки в іншому. Банерна реклама була необхідна для отримання дешевого трафіку та для підвищення лояльності до запропонованого бренду, сформувати попит на продукцію та збільшити кількість потенційних клієнтів. Якщо поглянути на статистику аукціону, то ми знаходимося на першому місці, частота показів - 64,68%
Висока ефективність рекламної кампанії досягається за умови розробки найбільш раціональної у конкретному випадку стратегії. Ми відштовхуємося від ситуації на ринку, поточного стану бізнесу, поставлених цілей, рекламного бюджету, термінів тощо

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.