Кейс №8. Металообробка


Illustration

Сфера: Виробництво. Послуги з обробки металу на верстатах ЧПУ, фрезерні, токарні роботи. Зварювальні послуги та послуги гільйотини.
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама Google Ads.
Період співпраці: З клієнтом працюємо не перший рік.
Витрати на рекламу за увесь період: 463 USD

Що було зроблено

Основна мета рекламних кампаній – отримати цільові звернення від потенційних клієнтів.
Для реалізації такої мети було виконано такі дії:● Створено та налаштовано рекламний кабінет, налаштовано та підключено Google Analytics.  ● Налаштовано рекламні кампанії по певним регіонам, віку, статі та часу показів;● Зібрано ключові запити та пропрацьовано мінус-слова. Створили індивідуальні оголошення під кожну групу.

Результати, що отримали з контекстної реклами за декілька місяців

● Бюджет на рекламу: 463 USD● Кліки: 1 436● Ціна за клік: 0,32 USD● Ціна за конверсію: 0,75 USD

Наші результати 

Щоб контекстна реклама для сайту працювала, необхідно попередньо провести маркетингове дослідження — вивчити цільову аудиторію, біль та бажання споживачів, прямих і непрямих конкурентів, загальну ситуацію на ринку у вибраному сегменті та багато іншого. Без такого маркетингового дослідження будь-які подальші дії можуть виявитися просто непередбачуваними і не дати бажаних результатів.На скріншоті, що знаходиться нижче, Ви можете побачити результати рекламних кампаній. Була запущена пошукова реклама на анкерні фундаментальні болти, на послуги гільйотини та на виготовлення закладних пластин. Якщо дивитися на показник "Досягнуті цілі", то тут пошукова контекстна реклама показала досить гарні результати 614 конверсій, а відсоток конверсії - 42,76%. Враховуючи специфіку товару і послуг, на які робився запуск реклами та сам попит, то реклама відпрацювала досить непогано. Так, інтенсивність була не висока, але реклама відпрацювала на всі 100% і принесла бажаний результат клієнту з мінімальними витратами. Якщо поглянути на статистику аукціону, то сайт клієнта знаходиться на першому місці, частота показів складає більше ніж 60%, частота показів в ТОП-3 більше ніж 82%, а в ТОП-1 більше ніж 23%.
Така висока ефективність рекламної кампанії досягається за умови розробки найбільш раціональної у конкретному випадку стратегії. Ми відштовхуємося від ситуації на ринку, поточного стану бізнесу, поставлених цілей, рекламного бюджету, термінів тощо. 

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.