Кейс №9. Теплоізоляційні матеріали


Illustration

Сфера: Будівельні матеріали. Теплоізоляційні матеріали
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, Google Shopping.
Період співпраці: З клієнтом працюємо півроку
Витрати на рекламу за увесь період: 734 USD

Що було зроблено

Основна мета рекламних кампаній – отримати цільові звернення від потенційних клієнтів.
Для реалізації такої мети було виконано такі дії:● Створено та налаштовано рекламний кабінет, налаштовано та підключено Google Analytics.  ● Підготували сайт для торгової кампанії, а саме: оформили сторінку оплати та доставки, розробили сторінку про умови повернення товару, підключили онлайн-оплату.● Налаштовано рекламні кампанії по певним регіонам, віку, статі та часу показів;● Зібрано ключові запити та пропрацьовано мінус-слова. Створили індивідуальні оголошення під кожну групу.

Результати, що отримали з контекстної реклами за декілька місяців

● Бюджет на рекламу: 734 USD● Кліки: 7 792● Досягнуті конверсії: 554● Ціна за клік: 0,09 USD● Ціна за конверсію: 1,32 USD● Кількість продажів: 71● Ціна за продаж: 10,34 USD● Сума продажів: 16 969 USD

Щоб контекстна реклама для сайту працювала, необхідно попередньо провести маркетингове дослідження — вивчити цільову аудиторію, біль та бажання споживачів, прямих і непрямих конкурентів, загальну ситуацію на ринку у вибраному сегменті та багато іншого. Без такого маркетингового дослідження будь-які подальші дії можуть виявитися просто непередбачуваними і не дати бажаних результатів.Така висока ефективність рекламної кампанії досягається за умови розробки найбільш раціональної у конкретному випадку стратегії. Ми відштовхуємося від ситуації на ринку, поточного стану бізнесу, поставлених цілей, рекламного бюджету, термінів тощо. 

Якщо у Вашому арсеналі ще немає цього інструменту, то ви втрачаєте свої замовлення. Не втрачайте нагоди залучати більше клієнтів!

Збільшуйте дохід за допомогою правильної рекламної стратегії

Замовити просування

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.