Thank you!
We will contact you shortly.
Кейс №9. Теплоізоляційні матеріали
Сфера: Будівельні матеріали. Теплоізоляційні матеріали
Інструменти, які були використанні для просування: Пошукова реклама, Google Shopping.
Період співпраці: З клієнтом працюємо півроку
Витрати на рекламу за увесь період: 734 USD
Результати, що отримали з контекстної реклами за декілька місяців
● Бюджет на рекламу: 734 USD● Кліки: 7 792● Досягнуті конверсії: 554● Ціна за клік: 0,09 USD● Ціна за конверсію: 1,32 USD● Кількість продажів: 71● Ціна за продаж: 10,34 USD● Сума продажів: 16 969 USD
Щоб контекстна реклама для сайту працювала, необхідно попередньо провести маркетингове дослідження — вивчити цільову аудиторію, біль та бажання споживачів, прямих і непрямих конкурентів, загальну ситуацію на ринку у вибраному сегменті та багато іншого. Без такого маркетингового дослідження будь-які подальші дії можуть виявитися просто непередбачуваними і не дати бажаних результатів.Така висока ефективність рекламної кампанії досягається за умови розробки найбільш раціональної у конкретному випадку стратегії. Ми відштовхуємося від ситуації на ринку, поточного стану бізнесу, поставлених цілей, рекламного бюджету, термінів тощо.
Замовити просування